Nrs1234 34+3 canım, spinal sezaryen olucak diye kararlaştırdık yani onu önerdi bana kendisi, fiyatı danışmayla konuşmamı söyledi danışma da bana o fiyatı verdi ben herkesten farklı fiyat duymuştum en yüksek fiyat bana söylediği şuanda, tabii ki o parayı vermicem Mete beyle de konuşucam fiyat konusunu çünkü bi arkadaşıma doktor kendi vermiş fiyatı şu fiyata yaparız sorun yok demiş. Ben doktorun ilgisinden konuşkanlığından falan çok memnunum şahsen, hastane bilirsiniz zaten çok dolu bi hastane değil o yüzden ekstradan rahat ediyorum orda