Bizim beyefendide kanala daha inmiyor en son ayın 10 nuna kadar beklicez dedi doktor resmen ne kadar kalırsam kardır diye düşünüyor sanırım ama ağrılar çoğalıyor özellikle geceleri tuvaletti kasılmalardı son günler geçmek bilmiyor 🤦🏻♀️ Hepimizin hakkında hayırlısı 🤲🏼