Boncukk-5 bence tek isim kalsın cıft ısım koydugum için bn cok pişmanım kardesıme herkes cınar dıyo kayra demıyo cocuk kayra denınce bazen afallıyo bız sdce cınar kayra dıyoruz oda ordan asına oldu ama sorunca bırı cınar dıyo tek ısım herzman ıyıdır bnde smdı cıft koycaktm kızıma ama vazgectım tek koydm 😊 adı ıle yasasın ınsallah