Alya9 Merhaba kızlar genital bölgemin sağ bölümünde fasulyeden büyük bi oluşum çıktı içerisi dolu beze gibi birşey pek canımı yakmıyor ama ne olduğunu anlamadım yanında ufak ufak aynı oluşumlardan var sizlerin başına geldi mi endişelenmelimiyim
Didooo2604 Alya9 bartholin bezi olabilir bence doktoruna danışmalısınız ileride o apse yapıp çok can yakıcı olabiliyor
Alya9 Yarın gidicem ama küçüktü bugün büyüdüğünü hissettim bilmiyorum yarın gidicem umarım kötü bişey değildir
Didooo2604 Alya9 bende de var bartholinden can yakıyor siz erken teşhis etmişsiniz allahtan gidinde tedavinizi olun bir an önce