Merhaba sevgili anne adayları, inananmıyorum ki bende buraya doğum hikayemi yazıyorum sonunda😊 ilk 3 ayı aşırı bulantılı bi hamilelelik dönemi geçirdim tam rahatlıcam derken plesentamın önde olduğu rahim ağzını komple kapattığını öğrendik detaylıda,son haftaya kadar yukarı çıkmasını bekledik ama olmadı. Ben tabi bu durumu internetten araştırınca çok moralim bozuldu ve korktum. Doktorum sadece dinlenmemi iş yapmamamı günde 10-15 dk lık yürüyüş dışında uzanıp dinlenmemi istedi. Kanama olmadan sezaryane girersen diğer sezaryenlerden hiçbir farkı olmayacağını söyledi bunun içinde bol istirahat gerekliymiş. Karantina sebebiyle herkes gibi evdeydik ve bu süreci dinlenerek geçirdim sadece yürüyüş yaptım 15 dk lık günde. Buraya özellikle yazmak istedim ki benim durumumda olup İnt ten araştırıp morali bozulan anne adayları lütfen canlarını sıkmasınlar Sadece doktorunuzu dinleyin ve dua edip inanın. Ben çok dua ettim ve şükürler olsunki ameliyatım diğer normal sezaryenlerden farksızdı. Spinal sezaryene gelince inanılmaz rahat. Belden yapılan iğne kesinlikle acıtmıyor hemen uyuşuyorsunuz ve 15 dk içinde kızımı yanıma koydular, sonrasındaki 15-20 dk dikişler sürüyo.asla birşey hissetmiyorsunuz hatta ben kesildipimi hissetmesem bile garip bi paikolojiye girerirm belki uyutulmak isterim diye düşünüyodum oda olmadı birşey hissetmeyince öyle bi psikolojide oluşmuyomuş korkmayın. 4 saat sonra uyuşukluklar geçince sonda çıkıyor o da kesinlikle acımıyo, canı çok tatlı biri olarak bunu ben söylüyorum inanın, sadece ilk ayağa kalkmada çok zorlandım ama o da geçiyo bebeğinizi düşünün o andada😇 depend külot hayat kurtarıcı kaç beden olursanız olun en büyüğünü alın. Aklıma gelenler bunlar. Rabbim hepinize kolay doğumlarla evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin, hepimizin evlatlarını korusun ve herkese nasip olsun🙏😌