Mevaaaa5555 yoruldunuzda mi agridi yoksa ceyelanda mi kaldınız dün de Benin kızın Doğum günüydü sizinle aynıyız çok yoruldum bebeği hissetmedim halen agrim var ama yorgunluktan dinlendim çocuğu halen hissetmedim bugün kontrolüm vardı zaten sağlık ocağında kalp atışına baktık çok şükür sorun yok ama ben yoruldum baya yoruldum ondan oldu üşütmüş olabilirsiniz belki sıcak duş alın