AhuAli Çevremizdeki insanlardan çok duyardık “ düşük yaptım,kürtaj oldum ” yaşamadığımız için hissedemezdik acılarını taki insanın başına gelene kadar o kadar zor bir durum ki hele ilk gebelikse eğer bambaşka bir heyecanın var ve her doktordan dönüşte bir hayal kırıklığı yaşıyorsun hamileliğine sevinemiyorsun bile ben hala bebeğimin ultrason resimlerini saklarım ve atmaya niyetimde yok ilk mutluluğum ilk heyecanım ve ilk defa kaybedişimdi .Rabbim kimseye yaşatmasın gerçekten çok zor bir durum Allah evlat isteyen herkese bu duyguyu tattırsın evlatlarına sağlıkla kavuşması nasip etsin…