2-3 gün önce aynı postu bende paylaştım yorum alamadım. Ben şu an 37 haftalık hamileyim hala büyüme mevcutmuş ilk gebeliğim ister istemez tereddüt ediyorum. Doktorum doğumdan sonra geçer büyük ihtimalle ama doğumdan sonra yanına gelecek çocuk doktoruna mutlaka söylemelisin muayenesi yapılsın hemen dedi. Genel anlamda geçiyormuş ama korkuyorum da