Happybsrn inşallah olmazsın canım. O olmıcak hissiyatını da çok iyi bilirim her ay yaşıyorum onu eşim diyor ki bekle gününü saçmalama şimdiden karamsar olma diye de işte insan zaman geçtikçe vücudunu o kadar iyi tanıyor ki anlıyor az çok. Hamile kaldığım ay adetmden 4 gün önce hissettm testte de pozitifi gördüm ama kısa sürdü malesef