Minnak16 Kızlar tatlı atlı doğur ekşi ye ayşe doğur yalannnn sakın buna göre hazırlamayın kendinizi. İşkngünden itibaren ekşi yedim ama oğlum olacak. Benden tavsiye bu inançlardan uzak durun :)
Hta Minnak16 bende eksi tuzlu baharatli yedim ilk zamanlar hic tatli agzima surmedim kızım olacak insallah
Ummuhan4934 Minnak16 Katılıyorum halada ekşi yiyorum favori yiyeceğim erik tuza banmadan olmaz tabi🤰😋🤤🤣
AysunFatih Minnak16 Benimde walla tatlıdan çikolatadan tiksindim ağzıma sürmedim ne ekşi acı şeyler Yeşim hala yiyorum dolabı her açtığımda yeşil ekşi zeytin atıyorum ağzıma:) oğluşum olcak inşallah :)
Sule_Ktn Bende Minnak16 bende hep tatlı istiyordum çikolata şeker pasta tatlı olsun da ne olursa olsun 😀 ama prensesim olucakmış inanmayın böyle şeylere cidden de 😊😊
gzmdnz35 Sizinle aynıyım yediğim turşu limon ekşi ne varsa hattı hesabı yoktur ama oğluşum geliyor benimde 😍
tugbaayaz Minnak16 bende en başından beri ekşi acı tuzlu yedim hep limonla aşk yaşıyordum resmen tatlı hiç yiyemiyordum oğluşum olacak inşallah 🥰😍
Ayazsimay Minnak16 oğlumda hep tuzlu ekşi yedim bu hamilelgmdede hep karpuz şeftali bide kentin kahveli bayram şekeri çekti cinsiyeti belli deil göstermiyor oglumda 13. Haftada öğrenmiştim bu göstermiyor yüzünüde 22 haftlk oldum
Mrvcnn Minnak16 valla bende ilk başta hep eksi yedim normalde limon yiyemem hayatta deli gibi yedim tuzluda cok yedim herkes kesin kız diyordu erkek ama cinsiyetimiz 🤣 hatta emin olamayıp her gittiğimde kontrole kesin erkek hala erkek falan dimi diyorum cunku hala tatlı cok istemiyorum 🤣
1989-- Minnak16 benimde oyle surekli limon yiyordum ama benle birlikte bir arkadasim daha limon yiyordu onu kizi benim oglum olacak 😄😄