denmelar arkadaşlar merhaba ikili testi devlette yaptırıcam saat kısıtlaması var mı mesela 10 a kadar mı verebiliyoruz. Birde bunun için randevu gerekiyor mu bilgili arkadaşlar cevap verirseniz çok sevinirim yarın gidicem çünkü🌸
Babyy1S denmelar devleti bilmiyorum ama haftaya bende olucam 13:45verdi randevuyu tok gidicem doktorunz size randevu vermedi mi ikili test için
Zeynepekr denmelar Bana tok gelmem söylenmişti meyve suyu iç diye de belirtmişlerdi yani saat sıkıntı değil özele gidiyorum ama sonuç bir hafta sonra çıkıyor
tekbirask156 Kuzum ben de devlette yaptırdım Bayburt’ta yaşıyorum burdan Ankara’ya gönderdiler iki haftaya çıktı . Demem o ki özelde yaptırma imkanın varsa bir güne çıkıyormuş .
denmelar tekbirask156 Canım malesef imkanım yok. Peki kan almada saat sınırlaması var mıydı birde randevu gerekli mi
denmelar Babyy1S devlette yaptırmayı düşünüyorum dedim bana ikili test yazıp kaşesini bastığı bir kağıt verdi sadece
Babyy1S denmelar bence doktorunuza randevu alın yoğunluk olur devlette sorarsa da test için geldim dersinz randevuyla yaparlar diye tahmin ediyorm özelde randevu veripte yapıyorsa devlette öyle yapar diye dusunuyrm
Kiwi12 denmelar hiç bilmiyorum canım ama şu dönemde hastaneye erken git erken çık yoğunluk pek olmuyor şu sıra zaten ben sabah gitmiştim 9da tahlil yapıldı 10 gibi çıktım 14gun sonra gel dediler ama ben virüsten dolayı gidemedim 2ay sonra gösterdim😁
denmelar arkadaşlar hemen hemen hepinizin yaptırdığı bir test yarsımcı olur musunuz. Yani sadece kanı kaça kadar vermem gerek birde randevu gerek mi bunu soruyorum?
Zeynepekr denmelar Gittiğim hastanede perinatolog yapıyor o yüzden randevu almam gerekti 12+6 da yaptırmıştım cinsiyeti de öğrendim o zaman . Devlette nasıl oluyor bilemiyorum ama seni takip eden doktorun mu yapacak yoksa seni yapan yere mi yönlendirecek onu doktorunla konuşman lazım
Sadeceduygu Saat Kısıtlaması yoktur kan vereceksiniz çünkü hastanede her saat kan tahlili isteyebilir hekim. Yalnız randevu tabi ki gerekir mutlaka alın bence.
denmelar Zeynepekr şimdi canım muayene için özele gidiyorum ama ikili test için devlette yaptırıcam dedim oda ikili test yazıp kaşesini bastığı bir kağıt verdi. 12+5 deyim pazartesine sarkmasın diye saat öğrenmeye çalışıyorum birde randevusuz alım yapamayız derlerse yine yaptıramam diye bilgi almaya çalışıyorum
Ugurlu90 denmelar perinatolojiden randevu aliosun aç tok onemli degil once ultrason sonra kan aliyolar ben özelde yaptirdim devlettede aynidir
Zeynepekr denmelar anladım canım doktorun kaşelediği kağıt yeterli olur mu bilemem arayıp bilgi edin mutlaka