Merve_zynp canım nstye 2.girişimdi bugün gittim kontrole sancı çıktı doğumhaneye aldılar açılmam yokmuş ebeye bağlı biraz çatı ya benim bugün hiç acımadı tabii doğru şekilde uzanman da önemli çatala çok dik uzanırsan ağrıyor bi de son zamanlarda bebek aşağı baskı yaptığı için onu çok hissetmiyorsun sanırım ben öyle bugün hiç hissetmedim diyebilirim.. hazırlıklı ol haftaya kadar doğurabilirsin dediler 😍❤️