ygmr FerhanYldrmAltan bilmem ki 12 5 dim.ogrendigimde😂 devlete gittim ilk.soylemedi.sonra.ozel.muayeneye basladim ertesi gun hemen soyledi doktorum
YelizMami Kibarbaby ay hayırlısı olsun sağlıklı olsun da bakalım mayıs 14 de gidicem inş bende ögrenirim ya alışveriş için heyecanlıyım😂🤗🤗🤗🤰🏼