Fatma1453 çok pahalı bişey olmasın diyorsan e bebekte beşik var yanlış hatırlamıyorsam 180 lira falandı ben aldığımda 200 liraydı. İlk beşiği sepet beşikti 550 liraya almıştım ama kızım 8 aya kadar anca yatabildi dar geldi sonra tekrar beşik almak zorunda kaldım oda çok pahalı olmasın çünkü tekrar baza almak gerekiyor oyüzden e bebekten 60/120 beşik aldım 200 liraya kademesiz çok memnunum sallanabiliyor bide sabitleniyor. 4 yaşına kadar yatabilir inşallah yani boyu 120 cm olasıya kadar şuan 1 yaşında keşke en başından bunu alsaymışımda sepet beşiğe okadar ğara vermeseymişim dedim 🙄 fikir olsun