AysunFatih ben de bu gün doktora gittim aynı durumu yaşadım 😶 benim de şekerim var, şekeri olan annelerin çocuklarında genelde omuz kısımları büyük oluyo doğumda takılma ve omuz çıkığı / kırığı olma riski var dedi 😶bi de normal doğumu beklersek 4 kiloyu geçer, 4kilo üstü de riskli dedi 😶 ben kararsızdım öncelikle prenses doğum istiyodum ama bu şartlar altında sezeryan olcağım sanırım 😶 yani doktorum da direk sezeryan yanlısı olmadığı için, normal doğum için diretmeyi düşünmüyorum.. Benim kaynanam da sürekli normal olsun istiyor ama herzaman her istenen mümkün olmuyo 🙆♀️🤪