Bende daha dün öğrendim %90 erkek dedi doktorum 3 ay boyunca her sabah kustum 14+5 haftamdaydım hala kusuyorum. Halsizlik bulantı kusma cok yoğun yaşıyorum bunu dışında turşu yemeden duramıyorum et cok severdim göresiö gelmiyor en cok sevdiğim şeyleri yiyemiyorum yemek listesini yazsam sayfalar yetmez😂 Şuan gülüyorum ama cok zor günler geçirdik 9 serum la ayağa kalkabildim. Diğer belirtiler göbeğim aşırı kıllandı erkeklik hormonu salgılanmasındanmış, ellerim üstü aşırı kurudu cok catlıyor, yüzümde güneş lekem vardı bıyık bölgemde o kayboldu mesela😃 Göbeğim hiç Yyok yemek yesin şişer yA öyle , cildim cok kuru hiç bilmem sivilcem çıktığını yüzümü sivilce bastı, kalçalarım büyüdü göbek yanlarım genişledi aklıma gelenler bunlar şimdilik😊