Esratpll Kızlar 17 haftalıgız Oğlumuz olucak ama isim yok gibi bulamıyoruz 😂 ( Emir ve Yağız ismi hariç ) öneri bekliyorum 💙🤰🏼🙏
Hazalperi Esratpll bize ilk erkek dediler yağız selim ya da Yavuz selim düşündük bide Miraç ismini düşündük sonradan Kiz oldu kaldı isimler 😁
Enguzelhediym Esratpll kız olursa ben erkek olursa eşim koyacakti adını ve erkek Bebisimiz olacak adı Rüzgar Karan olacakmış babası kararlı🤷🤗🤗
Esratpll Hazalperi bize 12 haftalıklen erkek dedi 13 de de erkek dedi 17 haftalıkta kesin erkek dedi 😂🤭
Merve_zynp Ali bi oğlum olursa adını Ali koymak istiyorum hem eskimeyen bi isim bende çok hoşuma gidiyor bi de Arslan oldu bitti değişik isimleri sevmem bunlar hoşuma gidiyor
Yeter61 Erkek ismi çok zor gerçekten bizde Asil utku düşünüyoruz bakalım..onun dışında kerem,faruk.birkan da düşünmüştük..👶👶