MrvDmrkr Ben tedbir ustası olarak 2sene önce elime çivi battığında bahaneyle 5li doz tetanoz yaptırmaya başlamıştım, 5.dozu ağustosta yaptırdım kasımda hamile kaldım, hamileliğimde tetanozla uğraşmadım bir de çok şükür 😻
saramomy Hazalperi ilk dozu 20+0 da yani daha dün vuruldum😄 vurulurkende sonrasında da bir sorun olmadı 2. Dozu bir sonraki ay vurulacağım😊
Kbrakbra Hazalperi ilk dozda bir hafta kolumda ağırlık vardı üstüne falan yatamadim ama ikincide birşey olmadi