Kızlar arife günü akşam hafif pembe leke gelmişti doktora gitmiştim düşük riski var dedi hemen serum taktı iğne yaptı progestan diye bir ilaç verdi arife gününden sonra bayramın birinci günü akşam yine çok az geldi sonra hiç gelmedi ve normal şeffaf akintim gelmeye başladı randevum pazartesi günü sizce risk geçmiş midir ? Kanamam gelmiyor en son bayramın 1. Günü akşam gelmişti