Ben her sabah ac karnına içiyorum ilacı. Bende onceden de vardı ama. Dışardan hormon takviyesi yapılıyor. Dahiliye uzmanı ilacın dozunu ayarlar. Her ay kan verip baktiracaksiniz. Değerin 2,5 altı olması lazım. Korkulacak bir durum yok doktor kontrolü altında oldugu müddetçe. Geçmiş olsun