Bu haftaya kadar hiç bi problem yaşamayıp neden şimdi 😒 bugün tuvalet sonrası temizlendim kurulanırken iki üç damla kan gördüm apar topar doktora gittim bebek çok iyi parmağıyla vajina çevresine baktı yine bişey yoktu.Malesef vajinismus problemimden dolayı alttan ultrason muayenesi olamıyorum elimde olmadan kasılmalarım oluyo doktora izin veremiyorum. Doktor alttan bakamadığı için içim hiç rahat değil. Başınıza bu minik lekelenme gibi kan geldi mi hiç