Gd1992 Kızlar ben. Progestanı 200 ml olarak sabah aksam ıcıyordum son kontrolume gıttıgımde sadece yatarken 1 tane vajınal olarak al dedi yanı yuttugum hapı bu sefer alttan yerlestırcem dimi yalnıs anlamadım .
Busratm Gd1992 Progestane tek bir şekilde var canım. Aynı ilacı ağızdan ya da vajinal fitil olarak alabilirsin. Doktorun öyle dediyse gece yatmadan 1 tane orta parmakla itebildiğin kadar it ilacı ve ayakta çok durmadan uzan
Gd1992 endobeybi yok kullandıgın ılaca devm et dedi ama acaba yalnıs mı anladım dedim oyuzden sordum kızlar
Asyaaafatih Gd1992 aynen bnde kullandım bı dönem alttan koyacaksın, yatarken köy çünkü geri çıkıyo eriyo akiyo
Gd1992 Ck tşk ederım kızlar allah razı olsun sizden kafama ne takılsa soruyorum saolun herseyün cevabını alıyorum 🙏