Ozemmerdn Karaciger enzimlerim cok yuksek çıktığı icin doktorum bu ilaci verdi 1 haftdr kullanyrm kaşıntılar da var ve hic azalmadi. 12 haftalik hamileyim erken donemde bu sıkıntıyı yasayan oldu mi😣