3445 Kızlar selam ben 34 haftaligim bugün kontrolde bebegin 1 hafta geriden geldiği 33+3 ultrasonda gözüktüğünü söyledi böyle durum yaşayıp normale dönen varmi
Sirkencubin 3445 acaba bir de perinataloga mi gidip gorus alsaniz? Gelisim geriliginin patolojik olmasi icin yuzde 10 persentilin altinda olmasi gerekirmis.
Deleted5544 benim sürekli öyle canım. bi 10 gün geri cıkıyo bi 3 gün sürekli değişiyo. 2 haftayı geçmediği sürece sıkıntı yok dedi doktorum ☺️
3445 2 hafta önce normaldi sadece kilosu azdı şimdi 1 hafta geriye gelmiş herşeyi de yiyorum muz Süt ceviz kasar flan ama
Deleted5544 3445 o biraz yapısal bence, çok kafaya takmayın bana 31de doğurturuz falan demislerdi baska doktora gittim niye doğurtalım ki dedi 37 oldum simdi mesela. en son 3 gün geriydi
Azizim Bizde 34+3, 34+0 kontrol gittigimzde 1hafta geriden geldigini ogrendim herzaman iyi giderdi dedigin gibi bende kilo aldirixi seyler yiyorum ama bünye demekki saglikli olsunlarda kilo alirlarr..🤲🏻💜