Birufakanne Ben 32 haftalık hamileyim doğum yavaş yavaş yaklaşıyo ama henüz nerde doğum yapacağım belli değil.. düzenli bi doktora gidemedim.. biraz doğum korkumda var tabi… bana önerebileceğiniz gerçekten insanla güzel ilgilenen bir doktor var mı??
Kbrahrl Birufakanne canım ben hayat hastanesinde esra andıça gidiyorum çok merhametlidir kendisi en başından beri onunla görüştüm ☺️ Allah nasip ederse haziran sonu doğum yapacağım ☺️ Normal Doğum korkularımı anlattım ilk önce ikna etmeye çalıştı psikolojik olarak ama ben biraz ümitsiz vakayım 🙊 sezaryen yapacak ☺️
Hcrdryayla Birufakanne benim doktorumda lokman hekim hayatta feyza kızıltandi yoğun oluyordu biraz ama çok tatlı dilli güler yüzlüydü ve ilgiliydi eğer hala vanda olsaydım onda düşünüyordum doğumumu:)
Birufakanne Kbrahrl cok teşekkür ederim tavsiyeniz için o doktora giderim o zaman büyük ihtimalle 🙏🙏🥰🥰
Kkaya0153 Bölgedeki dr.lar 2 dk bakıp gönderiyolar o konuda tavsiye etmem. Bence yine lokman hekime gidin derim. Ben Derya Tasdemire gidiyorum henüz 20 haftalgim bakalım devam ederim heralde onunla😃
Birufakanne Kkaya0153 duymuştum o doktoru teşekkür ederim tavsiyeniz için 🤗🤗 inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bebisinizi🥰
Kbrahrl Kkaya0153 bölgede sıra alabiliyor muydun ya 🙊 bi detaylı ultrason için gönderdi 2 gün uğraştık 😀 ondada zaten 5 dk sürdü detaylı ultrason en az 20dk sürer 🤷🏻♀️ Vanda lokman hekim hastaneleri rahatlık bence
sevdax Kkaya0153 derya hiç iyi değil bna yanlş ilaç verdi nasıl kullanacağmı söylemedi ve bnde kist oluştu 3-4 ay düzeltmkle uğraştım
Kkaya0153 Kbrahrl Evet bende detayli ultrason icin once kadın doğumdan randevu aldim arayarak 182 yi dün de gittim 2 dk bakmadi bile detaylida soylerler zaten herseyi dedi gönderdi. Ama perinatoliji dr.u da ilgisiz diyorlar anlamadim.
Kkaya0153 sevdax Yaa öyle mi gecmis olsun cok. Işte her dr.icin kötü birşey çıkıyor mutlaka. Ama bende en bastan beri ona gittim ilgilendi verdigi ilaclari vitaminler olsun arastirdim hep en iyisiydi o açıdan guvendim. Birde yoğun olmaması benim için iyiydi uzun uzun bakıyor ve istediğim an randevu alıp gidebiliyorum beklemeden
Kbrahrl Kkaya0153 perinatoloji evet baya ilgisizdi hiç açıklama yapmadı zaten sadece detaylı ultrason için gitmek zorunda kaldım bir daha gitmem ☺️
Esmammmm Feyza hocanin üzerine tanımam çünkü tecrübeli ve ilgili çok riskli gebeliklerde bile soğuk kanlı. 4 sene önce tanıştık kendisi ile onun gibi doktor bulamadim