Rabiakumcu Arkadaşlar henüz doğum yapmadım ama merak ettiğim bir konu var.doğum yaptıktan sonra bebek emmeye başlıyor.göğüs uçları yara oluyormuş kopma derecesine geliyormuş.doğurmadan önce ne yapmak gerekir.başına gelen varmı.emmeye başladıktan sonra yapılanların faydaydı olmuyormuş.çevremden duyduğum kadarıyla.bilgisi olanlar bilgilerini paylaşabilirsiniz 🙃🙂
Evita Rabiakumcu doğumdan önce krem kullanman nemlendirmen gerekiyor. Gümüş kapak kullanmaya başlayan da var, lansinoh tarzı krem süren de var. Senin tercihine kalmış.ben şimdilik krem aldım. Son 2 hafta sürücem.
Dmlyldz Rabiakumcu selam, benim de 1,5 ayım var şimdi lansinoh kreme başlayacağım. Benim ablamın başına geldi, göğsü çatladı kanadı ve o şekilde emzirmek zorunda kaldı. Ondan tecrübe ettiğim için ben şimdiden başlayacağım