Merhaba anneler, yakın zamanda doğum yaptım eşime kayısı al da hoşaf yapıyım dedim. Yavrum gitmiş meyve kayısı almış 😅 ve tadı tuzu hiç yok. 1 haftadır dolapta duruyo yemeyi canım istemiyor erik gibi 😅 şimdi ben bunun üzerine şeker koysam sulansa, üzerine su koyup hoşaf niyetiyle kaynatıp içebilir miyim. Ziyan olmasını istemiyorum çok fazla çünkü. Şekeri tatlandırır meyveside posa olur. Olur mu acaba bilgisi olan 🥰