Merhaba arkadaşlar 25 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu varmış çok. Doktor antibiyotik ve tek kullanımlık toz verdi. Bir de magnezyum eksikliği varmış onun ıcın de suda eritilen ilaç verdi. Bu enfeksiyon ve magnezyum eksikliği ilaçlarla geçer mi bide çok sıkıntılı şeyler mi benim gibi kullanan var mı