Merhabalar
30+4 te gittiğim rutin kontrolümde bebeğimin beyninde her iki tarafta kanama olduğu görüldü. Şu an 33. Haftamdayım. Kanamanın yoğun olduğu bölge sol tarafmış. İki kere fetal MR çekildim . Bir çok beyin cerrahi ve çocuk nöroşurürjisi ile görüştük; bebeğin yaşamayacağını yaşarsa bile çok sıkıntılı dönemlerin beklediğini söylediler. Dokuz Eylül ile devam ediyorum kontrollerime . Anne karnında böyle bir durum yaşayan var mıdır ? Yoksa bile yine de yazmak yaşayacaklarımı paylaşmak istedim . Lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻