Kızlar merhaba biz 36+3 olduk yarın çatı muayenem var 🙏🏻
Dün gece uygulama ishal olmak doğum belirtisi demişken afederseniz bugün biraz sulu sarı kaka yaptım. Ve öğleden beri sağ kalçam çok fena ağrıyor resmen yürürken bacağım aksıyor ağrısından. Sizce psikolojik mi? Yaşadığınız doğum belirtileri neler su ve nişan dışında 🥰