Kızlar merak edenler için söylüyorum beyhekimde sadece sezaryen doğum yapılıyormuş. Bende selçuk tıpta tanıdığım ebe vardı onu aradım. Son derece temiz ve güvenilir Bi hastane doğum da da gayet ilgili ve güzel davranıyorlar dedi o yüzden ben gönül rahatlığıyla yarın Selçuk tıpa gitcem takibimi başlatıcam inşallah 😊