Kubraa333 Merhaba kızlar 36+2 hamileyim iki gündür karnımda yumusama var bomboş gibi böyle olması normal mi nedendir acaba 🤔🤗
Sara Kubraa333 yumusama olmasi iyi zaten.O zaman kasilma da olmuyo cocukda iyi oluyo.Sert olmasi kotu 🙊
Kubraa333 Bende sürekli kasılma oluyordu bu iki gündür çok yumuşak dogum yaklaşınca yumusama olur diye duydum dogumu ki🙄 Sara
Kubraa333 Bilmiyorum cnm ya normalde sürekli karnım taş gibi bebek kendini topluyor 15 gün de bir acile gidiyordum erken dogum olabilir diyorlardı şimdide tık yok😂