Merhaba arkadaşlar sürekli buradaki paylaşımları merakla okuyor ve takip ediyorum. İnşallah güzel doğumlar nasip eder Allah hepimize. Benim sorum şu 39+4 günündeyim doğumum olmadı ama bir kaç gündür kasıklarımda kasılmalar oluyor çok şiddetli olmasa da özel bölgemde elektrik çarpması gibi ağrıların olduğunu farkettim. Doğum sancılarınız Nasıl oldu merak ediyorum.