Demetl canım doğuracam artık 39 haftadayım doktorum bıle küçücük karnın var dıyor hiç belli olmuyor ne güzel kıskanıyorlar dığer hamile arkadaşlar kontrole gittiğimde dua et hamileliğim boyunca 6 kilo aldım kayın validem sağ olsun moral bozmakta on numara benimde ama artık takmıyorum bıle bide altlı üstlü oturuyoruz 3200 olan bebişimi 1600 doğan cocuklarla kıyaslıyor bakamıcaksın ona elinde tutamıcaksın falan neler neler hiç umrumda değil valla duymuyorum artık gülüp laf sokup geçiyorum bende kendi 4000 kilo doğurduğu için cok iyi birşey sanıyor kendince takma kuzum hiç