Merhaba, lütfen etrafı dinlemeyin. Ben 5. Ayıma girmiş olmama rağmen okadar kücük ki karnım, aynı haftada olan arkadaşlarımın ise 7. Aylarinda olacak kadar buyuk ☺ kontrollerde bebeginizin gramı, boyu, amniyon sıvısı eminim ki normaldir, aksi olsa doktorunuz bilgi verirdi. Keyfli gecirin hamileliginizi olur mu? Unutmayın bu vakitler, zamanlar normal zamanlar gibi degil, her anı kıymetli ve yerine gelmeyecek günler. Sevgiyle ❤🙏