ENA Doğuma dair hiç bir belirti yokken vajinanın içine sert bir cisim konmuş gibi canım yanıyor, açılma ya da sancı böyle bir şey mi? Yardımcı olacak herkese teşekkür ederim…
hulyafatmadmr ENA ay bende aynı durumdayım şu an bile bebek hareket ettikçe bi şey çıkacak sanıyorum tam 39 haftalığım. İnşallah bilen biri yazar.
gulbahar88 Benimde öyle oluyordu doktora kontrole gittiğimde bebeğin kanala indiğini ve her an doğumun olacağını söyledi doktorum. Bebiş hareket ettikçe vajinaya kafasıyla baskı yapıyor ve canımız yanıyor.
hulyafatmadmr gulbahar88 benim oğlan makat geliş ayakları aşağıda yani. O zaman ayaklarıyla kanala girmeye mi çalışıyor😢 1 Haziranda sezaryen olacağım durur umarım o zamana kadar.
hulyafatmadmr gulbahar88 bugün oldum canım sezaryen günümü de bugün aldım zaten. Ama daha önce bu kadar çok olmuyodu anlam veremiyorum şu an
gulbahar88 hulyafatmadmr ne desem yalan olur bilemedim şimdi. Aynı gün doğum yapacaz seninle. Hayırlı doğumlar inşallah