Kızlar hamilelikten önce de bu huyum vardı ama uzun bı sure bırakmıştım hem kahve içmeyi hem telve yemeyi son bir aydır tekrar kahve aşkım başladı. Günde bir fincan içiyorum sadece. Ama telvesini kaşıkla yiyorum resmen. Kendimi durduramiyorum benim gibi olan ve buna bı çözüm bulan varsa nolur söylesin. Yedikten sonra çok üzülüyorum bebeğime zarar verecek diye😔 33+3 haftaligim bu arada