Bende 25 nisanda oldum en son ama bu ay adetten 1 hafta önce lekelenmem oldu adete iki gün kala yaptım negatif çıktı şuan adetimi 3 gün geçti ama ben pazartesiye kadar beklemeyi düşünüyorum eğer olmazsa test yapacağım tekrar umarım siz hamilesinizdir