Cemrenur bende öyleydim bahaneyle hastaneye gidiyordum, bi şey olmaz inşallah çokça dua ile, 17 18 gibi hareketleri hissedince zaten bütün olay bitiyor çok güzel bi şey çok, insan zaman geçmeyecek sanıyor ben o haftalarda deli gibi araştırıyodum erkenden anlayamaz mıyım diye 😃 şimdi bakıyorum 22 haftalık oldum bile nasıl geçti zaman diyoruz su gibi vallahi