İnşallah çok istiyorum bende bebeğimin olmasını test için daha erkn olur diye bekliyorum çünkü daha önce çok testler yapmıştım hepsinde hayal kırıklığı yaşadım şimdide biraz beklemeliyim diye düşündüm daha öncelerde hiç lekelenme yaşamadım bu ay lekelenme olunca daha bi umut oldu bana