Kızlar aranızda virüs olan olmuştu değil mi nasıl atlattınız merak ediyorum da. Ilk Belirtileri neler Bende şuan ishal var korkuyorum sizce yoktur dimi ya kafama takıldı şuan. Nasıl atlattınız anlatırmısınız. 7 aylik hamileyim korkuyorum inşallah soğuktan olmuştur ya.😑😣