Arsu1661 bende 9. haftada kanama oldum gittik doktora kanama alanı oluşmuş kesenin çevresinde, iğne progestan başladık geçti ama malesef 10. haftada lekelenmeyle tekrar gittin yine kanama alanı var :( bebek büyüyor ama kanama alanında kurtulamadık, üç günde 1 iğne oluyorum 😞 Bu arada bana doktor kanama oldun diye illa düşük olmuyo demişti normal sağlıklıda devam edebilir dedi, bakalım hayırlısı