Merhaba sevgili anneler :) Biz bir süredir bebek yapma fikrini kafamıza koyan bir çiftiz. Ocak ayından bu yana her ay hafif mide kıpırdanmaları, yorgunluk ve bir iki günlük adet gecikmeleri yaşayarak ne yazık ki henüz bu hayalimizi gerçekleştiremedik. Sanırım tüm bu sıraladığım hissettiğim şeyler psikolojikti, bilmiyorum. Ama bu ay ile ilgili sizlerin bilgisine ihtiyacım var. Yumurtlama dönemim sona erdikten sonra sabah mide bulantısı ile uyandım ve bu tüm gün devam etti. Sonrasında midem bozulmuş gibi tuvalete çıktım ve dedim demek ki mideme birşey dokundu. Ancak sonra bu durum sona erdi ama mide bulantılarım gün içinde inanılmaz arttı. Henüz adetime 10 gün var. Dün ve ondan önceki gün idrar testi yaptım ve sonuç negatif çıktı. Bu tarz durumlar yaşayan var mı?Gebelik olabilir mi?Gerçekten bu denli mide bulantısı hiç yaşamamıştım ve hala devam ediyor. Öpüldünüzz :)))