Cns_33 Kizlar betam yine sağlıksız artiyor 2.gebeligimde düşecek anlaşılan genetik testleri yaptıranlar varmi doktorum onları yaptircak kac aya cikiyor?
zeyzey95 Cns_33 bende iki düşük yaptım canım beta çok az artıyordu bu sefer yine çok az arttı ilk gün 423 4 gün sonra 600 olmuştu doktor düşebilir ama kan sulandırıcı iğne vericem dedi kullandım şimdi 16+4 olduk
Zeriya21 Cns_33 coraspin kan sulandırıcı ilacı doktor bana progestan ve coraspin verdi onu kullanabilirsin
Semistra Cns_33 canım ben bu durumu üç kere yaşadım doktorlar pek ilgilenmedi. Olabilir deyip yolladılar kendi araştırmalarınla test yaptım pıhtılaşma çıktı. Bana yol gösteren olmadı sen yine bir doktora daha git yükselir mi bilmiyorum
Semistra Cns_33 ben İstanbul’da Kanuni sultan Süleyman’da yaptırdım direk üç tane kimyasal olduğu söyledim hemen kromozom ve pıhtılaşma testini yaptırdı. İki ay gibi bir sürede çıktı. Teli veriyorlar sürekli arayıp çıkıp çıkmadığını soruyorsun