Bende detaylı da renksiz resim aldım ama sonraki kontrole gittiğimde doktorum unuttugunu söyledi onlar için renkli oluşu birşey ifade etmiyormuş direk bebeğin sağlıgına odaklanıyor birdahaki gittiğinde iste canm renkli olarak veriyolar ben ikidir renkli olarak alıyorum.