secl-ahmet aynen yazdığın gibi canım süt gelmez yada bebeği doğurmaz ise sarılık olma riski yüksekbazı hastaneler inatla annemin sütü gelmese bile mama vermemek için direniyor anneyi zorluyor ama hiç üstünde durma ve lütfen mama ver. Biz aynı sıkıntıyı kardeşim de yaşadık ve 3.500 doğan bebek 3 kiloya düştü ve sarılık oldu. Şuan kendim hamileyim. Aptamil mama biberon ve sıcak su için termosumu koydum çantama 🙂 birde biz ikiziz Sütüm felsefe ilk etapta ikisini birden doyurmaya yetmez ise çok üzülürüm. Aç kalıp sarılık olurlar ise