Telatabih Merhaba arkadaşlar Bu ay klomen kullandım daha önce kullanıp gebe kalanlar moral olur musunuz 😚 birde doktorum adet dahil 14.gün gel dedi kafama takıldı hap bittiği gibi çapırmadı da sizin nasıl olmuştu acaba ? şimdiden teşekkürler 🙏
KubraSS- Telatabih 5 gün klomen kullandım sonra çatlatma iğnesi ama bana 36 saat sonra aşılama yapıldı
Semistra Telatabih bende bu ay kullanmaya başladım. bugün klomen bitti bana da 14. gün gel dedi. Buradan okuduklarım hep bitince gitmişler korkuyorum büyüyüp geç kalınca kist olacak diye
Hlse Kbra-bhr07 bende klomen kullandim ve catlatma ignesi oldum hemen hamile kaldim ikiz oldugunu kacinci haftada ogrendiniz birde kese nasil olursa
Edafr Bende adete 6 gün kala iğne oldum canım yumurtan geç büyüdü adetim 4 gün geçti iğneyle beraber toplamda 10 gün oldu hala adet olmadim
SMO Edafr merhaba bende klomen kullandım adetin 14. Günü gittim doktor 17 mm yumurta var sağlıklı bir yumurta kendi çatlar dedi iğne yapmadı normal mi
Sbl91nht KubraSS- aynı şekilde oldum canım 5 gün klomen ve sonra çatlatma iğnesi ovitrelle oldum ve bugün aşılamam yapıldı 🥰🥰
Telatabih KubraSS- tuttu mu peki ? 😍 bizde klomen ve çatlama deneyelim olmazsa rahim filmi oda olmazsa aşılama deneyelim dedik siz direk aşılamam mı denediniz ?
Ozlemzeynep Semistra bende hemen gitmiştim bitikten sonra kaç gün sonra gideceksin sen inşallah geç olmaz 😍🤲🏻
Semistra Ozlemzeynep ilaç bitti dört gün sonra gideceğim öyle çağırdı. Kağıda yazdı adetin 14.günü gel. Şimdi kaşık ağrım var biraz anlamadım. Ben daha önce 3 kez kimyasal gebelik yaşadım. Hamile kalabiliyordum 6 ay kadar kalamadım sıkıntı olmamasına rağmen başladım. Şimdi kist falan olursa korkuyorum
Edafr Telatabih bende yumurta tembelliği var o yüzden 4-5 kere gittim doktor sürekli çağırdı her gün 1 mm büyümüş idrara sıkışık gidiyodum karindan bakiyodu
KubraSS- Telatabih canım o zaman çok küçüktüm 8 sene önceydi 7 yasinda paşam var ilk asilamada tuttu 💕
Semistra Telatabih bir yandan doktorun bildiği vardır diyorum bir yandan erken mi gitsem diyorum bilmiyorum anlayacağın. Senin klomen bitti mi
Telatabih Semistra bende aynı senin gibi doktorum bildiği vardır diyorum bir yandan da gitsem mi diyorum ama bu ay böyle olsunda belki gelecek ay rahim filmi çekinir yeniden denerim hayırlısı olsun inşallah canım😘