Kar_tanesi Ayy cok guzel Rabbim. Evladin hayirlisini naaip etsin insallah bir sonraki hafta bizimde cinsiyetimiz bellj olur insallah 16+2 yiz. Allahin verdigine sükrüm sonsuz ama Ilk cocugum olucak doktor kiza benziyor dedi 13. Haftamda. Hatta bircok kisi kiz hamilesi olabilicegimi soyledi ama icimde hep bir ses erkek diyor. 🤗Insallah benim icinde hayirlisi olur.