Merhaba arkadaslar 38+2 de salı günü spinal sezaryen ile doğum yapacagım. İlkini genel anestezi ile yaptım ve çok zor uyandım. Şimdi spinal istedim o acı ile uyanmak istemiyorum ama beni neler bekliyor meral ediyorum. Belden iğne çok acıyor mu? Uyuşukluk ne zaman geçiyor ? Uyusukluk geçmeden karna bastırma işlemi yapılıyor mu ? Önerileri ve bilgilerinize ihtiyacım var.