Benim de yüksek gebelikten dolayı şiddetli kaşıntım var diye gittim karaciğer enzimlerinde yükselme var dediler ursofalc diye bi ilaç verdi kan alındı ilaç işe yaramamış gibi haftaya tekrar kan ver dediler gebelik kolestazı teşhisi kondu kaşıntım hala geçmedi hafifledi ama geçmedi 10 gün sonra yine kan vericem Allah hepimizin yardımcısı olsun ilk haftalarda genelde yediğimiz şeyle alakalı olabiliyor benim ilk haftalarımda da çıkmıştı sonra geçti şimdi 32 haftamdayım yeniden çıktı çaresi doğum başka türlü geçmiyormuş